Iskalni marketing

Iskalni marketing obsega vse aktivnosti, ki se vršijo na spletnih straneh, za namen izboljšanja pozicije v lokalnih ali svetovnih iskalnikih.
Najpogosteje uporabljena iskalnika v Sloveniji sta Google in Najdi.si. Če poskušamo vplivati na naravne oz. organske rezultate iskanja v iskalnikih, govorimo o optimizaciji za iskalnike (Search Engine Optimization - SEO). Ko govorimo o plačanih, oz. sponzoriranih rezultatih iskanja, pa je to oglaševanje v iskalnikih (Search Engine Marketing - SEM).

Ker so rezultati zadetkov v iskalnikih močno odvisni od tega, koliko truda vložite v vašo pozicijo v iskalnikih in koliko truda vložijo vanjo vaši konkurentje, je priporočljivo aktivno delati na optimizaciji in oglaševanju ter tako višati lastno pozicijo. Najboljše rezultate prinašajo prva stran zadetkov in top pozicije (prvo, drugo in tretje mesto).

Za boljše rezultate v iskalnikih lahko optimiziramo vsebino spletnih strani, ključne besede in povezave  (OnSite optimizacija) ali zunanje povezave (OffSite). Pri tem moramo paziti, da ne naredimo katere od najpogostejših napak ali uporabimo nedovoljene trike, saj nam bo to hitro znižalo pozicijo ali nas celo umaknilo iz iskalnikov. Lahko pa se poslužimo tudi plačanih rezultatov iskanja, kar nam bo seveda prineslo najboljše rezultate.

Če želite svoje spletne strani kar najbolje optimizirati za dosego top rezultatov, vas vabimo, da nas kontaktirate!

natisni